Slíbil jsem infografiku k vyhodnocení mého dotazníku Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá? a jsem moc rád, že jsme se k ní konečně v týmu SocialDesign dostali. Projekt SocialDesign se ubírá trochu jiným směrem, než bylo původně zamýšleno, a zaměřujeme se na tvorbu infografik, prezentací a grafických materiálů pro větší agentury. Aktuálně připravujeme nový web a v podstatě také takový restart projektu, na který se hodně těším.
Zde je slíbená infografika, jak se Vám líbí?
Follow @lukaspitra
Honzo parádní výstup :-) Je otázka, co si z některých bodů odnést, zejména co se očekávání a kladných hodnocení týče – zda je to dáno tím, že lidé jdou opravdu primárně po ceně nebo tím, že si zatím v českém prostředí netroufají přidanou hodnotu ani moc očekávat. Mimochodem “odstrašující grafika” jako největší generátor bounců je celkem výzva pro český webdesign :-)
Lukáš Pítra recently posted..Linkbuilding – interně či externě?
Follow @Jan_Kvasnicka
Moc děkuji Luki. Také jsem zvědav, jak se to vše do budoucna posune, především v rámci “očekávání přidané hodnoty” a designu. Někteří už se s tím snaží něco dělat a ti se podle mě díky tomu dostanou mnohem lépe a snáze do povědomí, než ti, co to nedělají. uvidíme, necháme se překvapit :)
Kvasnička Jan recently posted..UXcamp Europe 2013 Berlín
Follow @davidlorincz
Jaký byl segment zákazníků (respektive, kde jsi se ptal), jak velký byl vzorek?
David Lörincz recently posted..Design služeb ve 21. století
Follow @Jan_Kvasnicka
Dave, je tam odkaz v článku a tam je to vše rozepsáno.
Kvasnička Jan recently posted..„Ten SEO a PPC expert byli žabaři, navíc mi pořád mluvili do mé práce“, řekl majitel eshopu
Follow @martintomcik
Překvapuje mě, jak málo lidí čte novinky, články (ty především) a aktuality. Podle mě proto, že na většině e-shopů jsou obvykle jen dvě tři novinky ve stylu “máme nový e-shop” a “přejeme hezké Vánoce”. Každopádně je výstup motivací k zamyšlení pro obsahové stratégy, protože produktové stránky rozhodně nejsou jen o popiscích zboží.
Follow @Jan_Kvasnicka
Moc děkuji za komentář a souhlasím, že produktové stránky nejsou jen o popiscích zboží.
Když se zamyslím nad těmi novinkami, tak sám na sobě vím, že novinky a články nečtu, pokud se netýkají aktuálního mého nákupu nebo problému. Ale když mám nějaké oblíbené eshopy, tak tam si je i přečtu, je to hodně o tom přístupu a “vztahu” k eshopu, který málokdo buduje.
Kvasnička Jan recently posted..George S. Clason: Nejbohatší muž v Babylóně
Pěkná práce! Imho pokud je obsahová sekce eshopu dělána kvalitně, tak jí bude číst hodně lidí a hlavně hodně lidí se přes ní dostane na shop samotný:-)Je to o přístupu k celému businessu a doufám, že se brzo eshopy vzpamatují z obsahové letargie a začnou do toho pořádně valit!:-)Recenze, testy, srovnání, novinky v oboru jsou ta správná cesta
Palec nahoru!
Follow @martinmatejka
Honzo chválím, super! Musím říct, že i pro mě, z pohledu majitele eshopu, jsou to zajímavá data. Potvrzují mi, na co se zaměřit. Z pohledu konzultanta mi to zas dává další munici pro klienty :-) těším se na další podobné průzkumo-výstupy :-)
Martin Matějka recently posted..Recenze školení SEO od H1.cz
Follow @Jan_Kvasnicka
Děkuji moc, další průzkum chystám brzy, tak doufám, že mi pak pomůžete s propagací dotazníku :)
Kvasnička Jan recently posted..8. sraz nezávislých profesionálů NaVolneNoze.cz ve Valticích
Follow @radomirpa
Perfektní práce, některé body jsou docela zarážející, i když asi by překvapit moc neměly. Když to stáhnu na sebe, chovám se jako pověstné stádo a jsem v těch boxech, které mají nejvíce procent.
Radomír Panna recently posted..Příslušenství pro kuchyňský robot Bosch řady MUM4 – část 1
Follow @Jan_Kvasnicka
Zrovna stejnou připomínku jsem slyšel před chvilkou a myslím, že to tak má většina z nás :)
Kvasnička Jan recently posted..Video z přednášky: Analýza použitelnosti stránek – Zvyšujeme konverzní poměr, kterou jsem měl na Dni otevřených dveří Wedos 2013
Follow @MartinSimko
Pěkná práce, Honzo! Jen menší připomínka – abych správně pochopil některé grafy, musel jsem se prokliknout na původní článek s vyhodnocením – potřeboval jsem zjistiti, kolik bylo respondentů. To mi infografika neříká a přesto pracuje s absolutními čísly :-) Nebylo mi jasné, jestli je například počet respondentů 151, kteří hledají slevy, málo nebo hodně z celkového počtu.
Martin Šimko recently posted..Algoritmické změny na Seznam.cz v přehledech Google Analytics
Follow @Jan_Kvasnicka
Moc děkuji za připomínku Martine. S grafikem jsme se domluvili, že si zkusí dát tuto informaci do pozadí pod nadpis (Počet ks: 208), a chtěl vědět, kolik lidí bude mít připomínku k počtu. Za sebe jsem moc rád, že těch připomínek je hodně, protože mám rád přehledné informace. Za zkoušku to určitě stálo.
Kvasnička Jan recently posted..Maximalizujte počet dokončených objednávek v eshopu
Pingback: Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?Infografiky - Všechny infografiky na jednom místě | Infografiky - Všechny infografiky na jednom místě
Follow @vladamusilek
Super infografika, zda existuje nějaký průzkum, kolik lidí v procentech si přečte obsahovou část a eshop opouští. Aby bylo vidět, že vybudování recenzí, porovnání produktů a články mají vyjádřitelný přínos.
Follow @Krcmic
Honzo, můžeme infografiky odprezentovat v naší sekci?
Michal recently posted..Pět způsobů jak šetřit papír a inkoust
Follow @Jan_Kvasnicka
Ahoj Michale, určitě. Omlouvám se za opožděnou odpověď, ale tvůj komentář byl zařazen do spamu :(
Kvasnička Jan recently posted..Seznam pěkných volných domén po expiraci a seznam abstraktních domén aktualizovány
Pingback: 15 nejlepších způsobů linkbuildingu | Neoriginální blog
Pingback: Jak Češi přistupují k e-shopům – inforgrafika | ČeskéInfografiky.cz
Já nějak nemohu tomu přijít na chuť. Raději si přečtu stránku textu s analýzou, než tyhle infografiky. Přijde mi to takové rychlé a povrchné.
Ďusi recently posted..Na čem jezdím
Pingback: Má přednáška z konference E-business Forum 2013 na téma: Zvyšování konverzního poměru prakticky | Kvasnička Jan - Blog
Pingback: Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Přečtěte si názory odborníků | Marek Hnátek – Blog
Pingback: 15 nejlepších způsobů linkbuildingu | Jiří Franěk