Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?

Slíbil jsem infografiku k vyhodnocení mého dotazníku Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá? a jsem moc rád, že jsme se k ní konečně v týmu SocialDesign dostali. Projekt SocialDesign se ubírá trochu jiným směrem, než bylo původně zamýšleno, a zaměřujeme se na tvorbu infografik, prezentací a grafických materiálů pro větší agentury. Aktuálně připravujeme nový web a v podstatě také takový restart projektu, na který se hodně těším.

Zde je slíbená infografika, jak se Vám líbí?

Infografika - Eshopy, jak k nim přistupujeme a co nás zajímá

 

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

24 komentáře v článku “Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?” Komentáře jsou DOFOLLOW

  1. Honzo parádní výstup :-) Je otázka, co si z některých bodů odnést, zejména co se očekávání a kladných hodnocení týče – zda je to dáno tím, že lidé jdou opravdu primárně po ceně nebo tím, že si zatím v českém prostředí netroufají přidanou hodnotu ani moc očekávat. Mimochodem “odstrašující grafika” jako největší generátor bounců je celkem výzva pro český webdesign :-)
    Lukáš Pítra recently posted..Linkbuilding – interně či externě?My Profile

  2. Překvapuje mě, jak málo lidí čte novinky, články (ty především) a aktuality. Podle mě proto, že na většině e-shopů jsou obvykle jen dvě tři novinky ve stylu “máme nový e-shop” a “přejeme hezké Vánoce”. Každopádně je výstup motivací k zamyšlení pro obsahové stratégy, protože produktové stránky rozhodně nejsou jen o popiscích zboží.

    • Moc děkuji za komentář a souhlasím, že produktové stránky nejsou jen o popiscích zboží.
      Když se zamyslím nad těmi novinkami, tak sám na sobě vím, že novinky a články nečtu, pokud se netýkají aktuálního mého nákupu nebo problému. Ale když mám nějaké oblíbené eshopy, tak tam si je i přečtu, je to hodně o tom přístupu a “vztahu” k eshopu, který málokdo buduje.
      Kvasnička Jan recently posted..George S. Clason: Nejbohatší muž v BabylóněMy Profile

      • Pěkná práce! Imho pokud je obsahová sekce eshopu dělána kvalitně, tak jí bude číst hodně lidí a hlavně hodně lidí se přes ní dostane na shop samotný:-)Je to o přístupu k celému businessu a doufám, že se brzo eshopy vzpamatují z obsahové letargie a začnou do toho pořádně valit!:-)Recenze, testy, srovnání, novinky v oboru jsou ta správná cesta

  3. Pěkná práce, Honzo! Jen menší připomínka – abych správně pochopil některé grafy, musel jsem se prokliknout na původní článek s vyhodnocením – potřeboval jsem zjistiti, kolik bylo respondentů. To mi infografika neříká a přesto pracuje s absolutními čísly :-) Nebylo mi jasné, jestli je například počet respondentů 151, kteří hledají slevy, málo nebo hodně z celkového počtu.
    Martin Šimko recently posted..Algoritmické změny na Seznam.cz v přehledech Google AnalyticsMy Profile

  4. Pingback: Infografika: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá?Infografiky - Všechny infografiky na jednom místě | Infografiky - Všechny infografiky na jednom místě

  5. Pingback: 15 nejlepších způsobů linkbuildingu | Neoriginální blog

  6. Pingback: Jak Češi přistupují k e-shopům – inforgrafika | ČeskéInfografiky.cz

  7. Pingback: Má přednáška z konference E-business Forum 2013 na téma: Zvyšování konverzního poměru prakticky | Kvasnička Jan - Blog

  8. Pingback: Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Přečtěte si názory odborníků | Marek Hnátek – Blog

  9. Pingback: 15 nejlepších způsobů linkbuildingu | Jiří Franěk

Leave a Reply to Lukáš Pítra Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge