Dnes 30.7.2016 jsem měl tu čest přednášet na konferenci Eshop víkend s tématem: Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu? Přednáška byla opět hodně praktická a níže naleznete slide.
Moc mě mrzí, že přednáška nebyla natáčena. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, ptejte se mě v komentářích níže. Budu rád za každý dotaz. Pro účastníky konference: tyto slide obsahují i zmíněné bonusy, které jsem během přednášky nestihl.
Moc všem děkuji za super tweety! Více se dozvíte pod hashtagem #ESV16.
Hlavni sdeleni na zaver prednasky od @Jan_Kvasnicka #ESV16 pic.twitter.com/5Ed5lFbMt3
— Foreveryone (@ForeveryoneCZ) July 30, 2016
Základní otázky, které byste měli řešit, než začnete s optimalizací e-shopu, radí @Jan_Kvasnicka na #ESV16 pic.twitter.com/ouZNzFulal
— Lukáš Dubina (@beznazvu) July 30, 2016
Pingback: Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu? | RSS ze světa
Vyčerpávající a spousta užitečných informací. Škoda, že jsme se nemohli zúčastnit :/.
Ahoj Honzo,
u slidu 73 myslíš asi chybějící cenu bez DPH, že?
Díky
Tomáš
Jinak super prezentace ! :-)
Follow @Jan_Kvasnicka
Tome, přesně tak :) Děkuji moc!
Zdravím Honzo,
na přednášce na #ESV16 mě zaujala část, kde jsi řešil, zda ukazovat / neukazovat přesný počet kusů. Byl tam i jeden příklad, kde proti měření KP bylo pak lepší ukazovat přesný počet kusů repasovaných notebooků.
Mohl bych se zeptat co to bylo za eshop?
Prezentaci jsem proletěl a asi jsem to neměl dělat, pač mě teď mrzí, že jsem na přednášce nebyl :)))
Prezentace fajn, prednaska musela byt super.
Díky za prezentaci určitě velice užitečná. Jinak myslím, že video produktu v akci je to úplně nejlepší a a získá vždycky nejvíce konverze.