Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu?

Dnes 30.7.2016 jsem měl tu čest přednášet na konferenci Eshop víkend s tématem: Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu? Přednáška byla opět hodně praktická a níže naleznete slide.

Moc mě mrzí, že přednáška nebyla natáčena. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, ptejte se mě v komentářích níže. Budu rád za každý dotaz. Pro účastníky konference: tyto slide obsahují i zmíněné bonusy, které jsem během přednášky nestihl.

 

 

Moc všem děkuji za super tweety! Více se dozvíte pod hashtagem #ESV16.

 

 

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

9 komentáře v článku “Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu?” Komentáře jsou DOFOLLOW

  1. Pingback: Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu produktu? | RSS ze světa

  2. Zdravím Honzo,
    na přednášce na #ESV16 mě zaujala část, kde jsi řešil, zda ukazovat / neukazovat přesný počet kusů. Byl tam i jeden příklad, kde proti měření KP bylo pak lepší ukazovat přesný počet kusů repasovaných notebooků.
    Mohl bych se zeptat co to bylo za eshop?

Leave a Reply to Cestazasnem Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge