Celodenní Magický seminář pro e-shopy

Dne 6.11.2012 se konala akce Celodenní Magický seminář pro e-shopy, která byla pod taktovkou projektu Magiclist. Tento projekt je spuštěn teprve krátce, ale už teď je jasné, že nabírá velice rychle na obsahu a výrazně promluví do eshopového prostředí. Jedná se o netradiční vyhledávač zboží a sociální síť v jednom. Uživatelé tohoto systému si mohou vytvářet své seznamy přání, které pak sdílí se svými blízkými. Můžete tak dát vědět, co si přejete na narozeniny, svátek, nebo jaké dárky dát manželskému páru, aby se neduplikovaly. Za projektem stojí Jarek Mikeš, který má bohaté zkušenosti s rozjížděním projektů a investováním.
MagiclistSeminář se konal v Brně a byl primárně určen pro majitelé eshopů, SEO/SEM konzultanty, správce kampaní, obchodní a marketingové ředitelé eshopů. Bylo celkem 40 míst pro zástupce eshopů, která byla velice rychle zabrána. Seminář se skládal z pěti prezentací, které mají vést ke zvýšení konverzí a obratů internetových obchodů.

1) Ergonomie a nejčastější chyby eshopů v rámci call-to-action

První prezentace vyšla na mě a téma bylo přizpůsobeno přímo na eshopy. Snažil jsem se teoretickou část projít co nejrychleji, aby zbylo co nejvíce času na praktickou část a majitelé eshopů tak mohli mít více dotazů.

Kvasnička Jan

2) Affiliate (provizní) marketing

Prezentaci na toto téma měl Mário Roženský, majitel affiliate systému AffilBox, specialista na affiliate marketing, který nyní připravuje novou aplikaci nejen pro správu objednávek fapi.cz. Téma affiliate je pro některé eshopy stále ještě neznámé a šlo vidět, že po vysvětlení funkčnosti se majitelé eshopů začali více zajímat.

Mário Roženský

3) Sociální sítě, virální marketing

Tohoto tématu se ujal Jindřich Fáborský, specialista na sociální sítě, zakladatel projektů JsmeMarketing, JsmePodnikání, který pracuje jako marketingový manažer ve společnosti igloonet.cz. V prezentaci byl perfektně popsán význam sociálních sítí pro eshopy, kam se tento směr ubírá a jaký může být jejich reálný přínos.

Jindřich Fáborský

4) Zbožové vyhledávače a služba Magiclist.cz

Čtvrtou prezentaci měl Jarek Mikeš, který, jak již bylo zmíněno, má hodně zkušeností s investováním a budováním projektů. Je majitel společnosti WebSeller. Samotný projekt Magiclist nabírá opravdu velkých rozměrů a Jarek se svým týmem stále pracují na vylepšeních, z nichž některé byly přímo prakticky ukázány.

Jarek Mikeš

5) Optimalizace eshopů pro vyhledávače (SEO)

Téma SEO prezentoval Honza Linhart, specialista na SEO, spoluautor knihy 333 tipů a triků pro SEO a majitel společnosti SEOLinhart. Honza zvolil jako jediný prezentaci v prezi a ohlas byl znát. Navíc jeho prezentace byla doplněna vtipnými komentáři, díky čemuž se atmosféra ještě více uvolnila.

Honza Linhart

Shrnutí semináře

Seminář byl opravdu nabitý informacemi a praktickými ukázkami. V pauzách účastníci spolu s přednášejícími diskutovali a rozebírali jednotlivé problematiky. Pro majitelé eshopů zde padlo opravdu hodně nových informací nebo jejich ucelený pohled. Můžu takové semináře jedině doporučit a doufám, že tento nebyl poslední seminář projektu Magiclist.

 

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

2 komentáře v článku “Celodenní Magický seminář pro e-shopy” Komentáře jsou DOFOLLOW

Leave a Reply to Jiří Rostecký Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge