Má přednáška na Jsmemarketing na téma: 31+1 praktických příkladů jak zvýšit obchodní výkonnost nejen eshopu

Dne 6.11.2013 jsem společně s Davidem Lörinczem přednášel na akci JsmeMarketing: Ostravské hvězdy – Sociální sítě a zvyšování obchodní výkonosti webů. Sešlo se zde opravdu aktivní publikum v hojném počtu, za což jsem moc rád. Přednášky se natáčely, takže bude k dispozici také video. Jakmile jej budu mít, tak jej přidám na blog. V tomto článku naleznete slide, ale také nejdůležitější odkazy k mým 32 praktických tipům Jak zvýšit obchodní výkonnost nejen eshopu.

Hned na začátku přednášky jsem se zeptal, kolik lidí již nějakou mou přednášku vidělo, co si pamatují a co vše zapracovali na svých webech. Šlo vidět, že někteří nezapracovali nic. I z tohoto důvodu tato přednáška obsahuje některé informace, které jsem již jinde prezentoval, jelikož je potřeba je stále opakovat.

Kvasnička Jan na JsmeMarketing

Nejdůležitější odkazy pro jednotlivé tipy

1. Definujte konverzní cestu

2. Pracujte s call-to-action

3. Dbejte na design

  • Zde myslím ukázky nejsou třeba, jelikož všichni máme jiné grafické cítění a líbí se nám různé weby

4. Budujte prozákaznický přístup

5. Pokud můžete, pomáhejte návštěvníkům

  • Ukázka se zobrazí na webu epojisteni.cz, pokud 3x špatně zadáme odeslání formuláře

6. Dejte si pozor na pomalé načítání stránek

7. Budujte důvěryhodnost

8. Nesnažte se být nejlevnější na trhu

9. Zavádějte hodnocení a budujte sociální důvěryhodnost

10. Lákejte návštěvníky k nákupu a odpovídejte tak na jejich otázky

11. Pokud můžete, využívejte Freemium model

12. Na první pohled prezentujte vše důležité

13. Zvýrazněte důležité prvky na stránce

14. Využívejte agresivnější způsob propagace

15. Pozor na počet polí u formulářů

16. Nepoužívejte slidery (carousel)

17. Připravujte specializovanou denní nabídku

  • Například Alza.cz zavedla Trhák dne

18. Mějte velké obrázky

19. Vybírejte obrázky s rozvahou

20. Má větší vliv obrázek nebo informace?

21. Používejte rotující fotografie produktu

22. Pokud můžete, prezentujte video

23. Zahraniční trend – historie procházeného zboží a personalizace

24. Pozor na zpracování filtrace

25. Nebojte se faktu, že je zboží vyprodáno

  • Bohužel u ukázky nebyl uveden příklad webu a nenašel jsem jiný, který by měl podobné zpracování

26. Pracujte s dopravou zdarma

27. Využívejte našeptávač ve vyhledávání

  • Ukázka byla z nové verze eshopu beta.alfa.cz, která aktuálně není v provozu

28. Pracujte s opuštěným košíkem

29. Hover efekt košíku pomáhá při vyrušení

30. Využívejte Croll selling a Up-selling

31. Optimalizujte objednávkový proces

32. Sledujte konkurenci, trh, vzdělávejte se, ale hlavně si najděte svou pozici na trhu

 

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

16 komentáře v článku “Má přednáška na Jsmemarketing na téma: 31+1 praktických příkladů jak zvýšit obchodní výkonnost nejen eshopu” Komentáře jsou DOFOLLOW

  1. Pingback: Vyplatí se nízké až nejnižší ceny u e-shopu? Přečtěte si názory odborníků | Marek Hnátek – Blog

  2. Trošku se vrátím ke článku. jak řešit cross-selling pokud u produktů není snadné určit co nabídnout k danému produktu, například u mobilů je to snadné (= pouzdra, paměťové karty atd.) ale u produktů jako je samotná paměťová karta, pouzdro co návštěvníkovi nabídnout?

    Napadá mě maximálně produkty související – je na detailu pouzdra pro Samsung Galaxy S4, nabídnu mu ochrannou fólii, náhradní displej nebo třeba nabíječku. Ale nemyslím si že jsou to úplně vhodné věci které by mohl chtít.

    Co si myslíte vy?

  3. Pingback: Má přednáška na 4. ročníku Affiliate konference na téma: Zvyšování konverzního poměru v praxi II. | Kvasnička Jan - Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge