Infoprodukt SEOŠkola.cz přechází do placené části. Jak prozatím obstál?

Dnes přechází infoprodukt SEOŠkola.cz do placené části a už můžeme alespoň trochu začít srovnávat s jinými infoprodukty. Téma infoproduktů mě hodně zajímá a vždy rád sleduji, jak se s tím lidé poperou. Na téma SEOŠkoly jsem již jeden článek měl: První dojmy ze vzdělávacího kurzu SEOŠkola.cz. Nyní bych se spíše chtěl podívat na to, jaké z něj měli lidé dojmy a jak velká byla samotná propagace. Srovnání s infoprodukty od Davida Kirše bude určitě procházet jakýkoliv další infoprodukt.

Průběh SEOŠkoly

Hodně mě zaujalo, kolik videí bylo v tomto kurzu celkem. Jde pěkně vidět, kolik s tím je doopravdy práce, když zahneme přípravu a sběr dat před jednotlivými videi a pak samotné natáčení. Sepsal jsem celý jejich seznam jak šli postupně za sebou:

Ohlasy na téma SEOŠkola.cz

U infoproduktů Davida Kirše jsme na informace o nich naráželi na každém druhém kroku. O tomto kurzu zase tolik slyšel nebylo. Proč? Zajímavá otázka. Je to opravdu tím, že David je obklopen jinými lidmi, nebo tím, že v jeho kurzy více lidí věřilo? Nebo úplně z jiného soudku: David umí lidi lépe zblbnout? Také jeho mediální publicita mohlo hodně pomoci. Co si myslíte Vy? Zde jsou články, které jsem na téma tohoto kurzu našel:

Co mě zaujalo, že těch článků opravdu hodně nebylo. I přes příznivou provizi pro affiliate partnery se až tolik lidí nezapojilo. Provize 40% z ceny 6500 Kč bez DPH je 2600 Kč bez DPH za jednoho přivedeného platícího klienta, což je opravdu pěkná provize. Opět se dostávám k otázce: Proč se nezapojilo více affiliate partnerů?

Mé hodnocení

Ať už byly ohlasy kladné nebo záporné, tak musím uznat, že celý infoprodukt byl velice dobře zvládnut a mělo to úroveň, jakou si zaslouží. Toto se Josefu upřít nedá. Jakýkoliv infoprodukt je vždy srovnáván s Davidem Kiršem a Josef se s tím popral hodně dobře, na-rozdíl od produktů typu Miliónová příležitost. Samotného mě hodně zajímá, kolik lidí si kurz opravdu zakoupí a jaký podíl bude z affiliate. Snad budou výsledky veřejné. Co si myslíte o propagaci a o infoproduktu SEOŠkola? V minulém článku se hodně hodnotily první dojmy, ale mě by nyní zajímalo, jak se na něj díváte teď? Změnil se Váš názor nebo je pořád stejný?

 

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

8 komentáře v článku “Infoprodukt SEOŠkola.cz přechází do placené části. Jak prozatím obstál?” Komentáře jsou DOFOLLOW

  1. Celkově vlažné přijetí je dle mého názoru způsobeno celkovým naladěním komunity po MI, které v podstatě překrývalo SEOškolu. Dále také v tom že SEO se zabývá a myslí si že rozumí, každý kdo na internetu podniká (teda mimo mě:-D) a tito lidé neradi propagují “konkurenci”. Možná také novou a neotřelou tváří Josefa Řezníčka, což se určitě zlomí v druhém runu tohoto infoproduktu. Nic ale neuspěchejme, je teprve 1. prodejní den, takže je možné že během 10 dní o SEOškola.cz něco uslyšíme.

  2. Důvodem, proč podle mě není Pepa s jeho infoproduktem tak úspěšný je to, že si vybral trochu méně zajímavý obor, než jaký má David. David může cílit víc na široké publikum, zatímco pojmu SEO u nás podle mě tolik lidí zase nerozumí a občasné negativní reakce na jeho produkt propagaci určitě moc nepomohli.
    Radek recently posted..Půjčka 4999 ihned na účetMy Profile

  3. Možná by stálo za to příště udělat speciální video pro lidi, kteří mají dělat reklamu (5 – 10 minut co se vlastně bude prodávat a co lidi získají). Anebo rovnou uspořádat sraz ve velkých městech (Praha, Brno) kde si to afficáli vyříkají.
    Mě to po pár minutách přišlo jako ztráta času a Josefa osobně neznám, takže to nemůžu jen tak někomu doporučit.
    drago recently posted..Změna síly SEO faktorů za posledních 6 měsícůMy Profile

  4. Problém vidím v tom, že ta videa jsou zbytečně dlouhá a obsahují příliš mnoho omáčky. Důležitých informací je tam pomálu a ještě navíc se ztrácejí v tom balastu okolo.

    Ne nadarmo zahraniční infomarketéři často udělají jedno delší úvodní video nebo webinář, kde celou věc šířeji představí a segmentují a následně již publikují kratší videa, která jsou praktičtěji zaměřena na jednotlivé otázky/problémy/techniky. Člověk se v jednu chvíli soustředí jen na jednu věc, lépe ji pochopí a není obtěžován povídačkama okolo. Např. u videa 3 principy se v prvních pěti minutách vůbec nic neděje, není tam snad žádná důležitá informace.
    Zdeněk Hejl recently posted..Pondělní čtení o internetovém marketingu: 29. 10. 2012My Profile

Leave a Reply to Kvasnička Jan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge