Pro dotazník: Twitter spammer vs. Twitter informant již byl napsán vyhodnocující článek, ale v rámci projektu SocialDesign jsme se rozhodli vytvářet také infografiky. První infografika tak vznikla na základě tohoto dotazníku. Jak se Vám líbí? Budu rád za jakékoliv připomínky nebo názory.
O této infografice napsal ve svých zprávičkách magazín Lupa.cz: “Česká infografika o Twitteru: Podle čeho se rozhodujeme, že začneme někoho sledovat?”.
Follow @zdenekhejl
Pěkné. Ten průzkum si o zpracování ve formě infografiky přímo říkal.
To, že data nemusí být docela reprezentativní vzhledem k nízkému počtu respondentů, trochu snižuje využitelnost této infografiky, ale oceňuji snahu pustit se do samotné tvorby infografiky, což není v ČR běžná věc.
Měl bych k ní jednu připomínku. Podle mě jsou jednotlivé části infografiky příliš namačkané na sobě, chtělo by to trochu líp pracovat s volným prostorem.
Jinak palec nahoru.
Zdeněk Hejl recently posted..Pondělní čtení o internetovém marketingu: 8. 10. 2012
Follow @Jan_Kvasnicka
Děkuji moc za hodnocení. Je to první počin a doufám, že se z něj poučíme. Na namačkanost jednotlivých prvků už naráželo pár lidí, tak alespoň víme, na co si dát příště hlavně pozor :)
S relevantností souhlasím, jelikož bylo opravdu málo respondentů. Snad se mi pro příští průzkum povede lepší propagace. Děkuji moc za komentář.
Kvasnička Jan recently posted..Odreagování, zábava, networking, to je IMSraz a NETsraz. Koho zde můžete potkat?
Follow @zdenekhejl
Na první pokus je to určitě dobrý.
Příště mi dej vědět, až budeš připravovat nějakej podobnej průzkum, ať se můžu taky zapojit a pomoct rozšířit počet respondentů.
Zdeněk Hejl recently posted..PPC tip #1: Jak nastavit sdílené rozpočty v Google AdWords
Follow @Jan_Kvasnicka
Ještě jednou moc děkuji, určitě dám vědět
Kvasnička Jan recently posted..Co vše má umět affiliate manažer?
úžasný, moc se mi to líbí, i když nemám Twitter, jen dál a houšť ;-)
Pěkný :)
Jak dlouho trvá udělat takovou infografiku?
Follow @Jan_Kvasnicka
Hodně to záleží na rozsahu zpracovávaného projektu a také na způsobu výpisu výsledků (grafy, jaké typy atd.). Samotná příprava je na papír, poté výběr barevné palety, a pak po dohodě s dalšími členy týmu samotná realizace. Je to poměrně dlouhodobý proces, když chcete vytvořit opravdu kvalitní infografiku. Na této se pracovalo i s úpravami přibližně 3 dny. Grafik si dal opravdu záležet.
Kvasnička Jan recently posted..Prezentace na téma: Monetizace webů a projektů
Pingback: Infografika: Twitter spammer vs. Twitter informant
Pingback: Infografika: Twitter spammer vs. Twitter informant | Infografiky - Všechny infografiky na jednom místě
Pingback: Originální způsob linkbuildingu č. 8: Infografika | Neoriginální blog
Pingback: 15 způsobů, jak vytvořit kvalitní obsah i když nemáte inspiraci | Neoriginální blog
Pingback: Průzkum mezi českými uživateli Twitteru – infografika | ČeskéInfografiky.cz
Pingback: Jak se chováme na Twitteru? – Infografika | ČeskéInfografiky.cz
Pingback: Eshopy, jak k nim přistupujeme, jak s nimi pracujeme a co nás zajímá? | Kvasnička Jan - Blog
Pingback: Originální způsob linkbuildingu č. 8: Infografika | Jiří Franěk