Dne 26. 5. 2017 jsem měl tu čest přednášet na konferenci SupportDay na téma UX vs. zákaznická péče. Pro účastníky konference jsem si přichystal překvapení. Od pořadatele Mária Roženského jsem si vyžádal seznam účastníků, jejichž zákaznickou péči jsem následně testoval. Některé výsledky jsou vidět v prezentaci. Doufám, že pro vás bude přednáška přínosná, a některé věci co nejdříve zapracujete do praxe.
Přednáška je rozděleně do 4 částí:
- Web a jak pracovat s kontakty
- Livechat
- E-mailing a rychlý pohled na konzistenci dat
- Získávání zpětné vazby a jak prakticky na to

Pingback: UX vs. zákaznická péče, nehažte zákazníkům klacky pod nohy – RSS ze světa
Skvělý článek! Vše nejdůležitější na jednom místě!
Skoda ze jsem o tom nevedel driv, to by me hodne zajimalo :(
Skvělý článek, určitě nám velice pomůže! :-)
Veľmi detailná prednáška. Skutočne tam vidím mnoho užitočných rád, ktoré sa dajú aplikovať i do iných sfér ako je len “support” sféra.
S tím osobním přístupem souhlasím, leckdy i drobnosti mohou ovlivnit procházení uživatelů na webu, zaujetí a celkový dojem. Hrajeme si s tím hodně u detailů produktů a změny se vyplácí.
Pěkné, řekl bych stále aktuální. Jen ej problém že třeba některá eshopová řešení moc možností nenabízí…