Prezentace na JsmeMarketing na téma: Ergonomie webů a eshopů v praxi

Dne 15.1.2013 jsem měl možnost vystoupit na JsmeMarketing s prezentací zaměřenou na ergonomii webů a eshopů. Velice příjemně mě překvapila účast, jelikož celé dva dny předtím hustě sněžilo. Sál byl skoro plný, za což jsem moc rád. O perfektní zázemí se postarali kluci ze JsmeMarketingu Jindra Fáborský a Radek Žilka. Škoda jen porouchaného kabelu u projektoru, který měl na vinu špatné rozlišení obrázku, ale během přestávky na příčinu přišli a kabel vyměnili.

Prezentace byla rozdělena na 3 části: teoretická část, která byla hodně zkrácená, abychom měli co nejvíce času na část praktickou, což byla druhá část. Teoretická část obsahovala informace o ergonomii, call-to-action a jejich využití v praxi. Praktická část byla zaměřena na ukázky reálných chyb již testovaných eshopů s ukázkou toho, jak by to mělo naopak vypadat. Většina kladných příkladů je z eshopů alza.cz a alfa.cz (z testovacího provozu nového designu beta.alfa.cz), na kterých jde vidět, že se na ergonomií a call-to-action prvky hodně zaměřují a investují do toho nemalé finance. Poslední část byla překvapením pro účastníky, jelikož v rámci testování jsem spolu s vybranými testery hodnotil jejich weby a eshopy.

Publikum bylo super a někteří se zapojovali do diskuze hodně aktivně, což je vždy vítáno. Doufám, že pro účastníky byla přednáška přínosná a dala jim spoustu nových informací a pohledů na ergonomii a práci s call-to-action prvky.

Zde jsou slidy, které obsahují především obrázky, na kterých bylo téma demonstrováno. Těm, kteří přednášku neslyšeli, tak nejspíše slidy moc neřeknou. Celá přednáška byla natáčena na video a doufám, že jej budu moci brzy zveřejnit.

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

9 komentáře v článku “Prezentace na JsmeMarketing na téma: Ergonomie webů a eshopů v praxi” Komentáře jsou DOFOLLOW

  1. Pingback: Nedělní čtení – týden 3/2013 | Linki - off page SEO

  2. Pingback: Proč by si měl zákazník vybrat váš e-shop? | Propagace na internetu

Leave a Reply to David Lörincz Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge