Pozvánka na 3. ročník Affiliate konference a odpověď na jednu zajímavou otázku

Nejprve bych Vás chtěl všechny pozvat na třetí Affiliate konferenci, která se koná v Praze dne 15.5.2013. Pro většinu lidí, kteří se zajímají o affiliate, je toto povinná akce. Byl jsem na 2. ročníku a byla to jedna z nejlepších konferencí, na které jsem byl, a to především díky zajímavému obsahu. Novinkou je zařazení workshopů, na kterých se můžete dozvědět informace přímo z praxe. Zapsal jsem se na dva a těším se na jejich pojetí a obsah. Více o programu se můžete dozvědět přímo na webu konference nebo v článku Františka Szabó.

Přednáška „Zvyšování konverzního poměru v praxi“

Jsem moc rád, že zde mohu přednášet na téma „Zvyšování konverzního poměru v praxi“. Připravil jsem si pro Vás pouze a jen tipy a informace z praxe, tedy bez zbytečné teorie a omáčky okolo. Doufám, že se Vám bude obsah líbit. Součástí prezentace bude PDF soubor, který umístím zde na web, a bude obsahovat další ukázky, které se do prezentace nevešly. Společně s těmito ukázkami zde bude pár rad a tipů, jak testovat a co testovat.

Pokud někdo z Vás máte affiliate weby a chtěli byste je nechat zhodnotit, tak mi je zašlete emailem. Ty nejzajímavější vyberu a ukázky z nich budou přímo součástí prezentace. Budou prezentovány jak správné části, tak především chyby. Budu se snažit o to, aby Vaše weby zůstaly anonymní, tedy žádné URL adresy, kontakty nebo loga. Poznat by Vás mohli podle designu nebo unikátního prvku, ale budu se snažit, aby k tomu nedošlo. Vím, že někteří z Vás se snaží zůstat v anonymitě a nechtějí své affiliate weby prezentovat veřejně.

Slide z přednášky pak společně s videem umístím zde na web, aby jste mohli čerpat inspiraci i pokud na konferenci nebudete.

Odpověď na otázku: „Dalo se vydělat na Email Academy premium?“

Poslední dobou se mě několik lidí ptalo na tuto otázku, jelikož viděli, že jsem se do této kampaně zapojil. Už na začátku jsem si stanovil, že mým cílem je získat iPad, který byl odměnou za přivedení 500 opt-inů (vložených emailů) pomocí podpartnerů. Také jsem si chtěl více v reálu vyzkoušet práci s podpartnery. Domluvil jsem se především s těmi, kteří v affiliate začínají, ale také se zkušenými mazáky, že jim s touto kampaní pomohu. Společně jsme kampaň ladili, vytvářeli prodejní stránky, emaily a další prvky důležité pro úspěšnou kampaň. Má odměna byla v tomto případě 25% z jejich výdělku plus 10%, které byly definovány pro podpartnery, tedy hodně slušná motivace.

Kampaň mi přinesla spoustu zkušeností, kontaktů a možnost testování především prodejních emailů. Musím uznat, že aktivní přístup partnerů je v tomto případě hodně důležitým faktorem. Stanovený iPad jsem získal již během prvních dní, takový velký zájem o tuto kampaň byl. Je super, alespoň z mého pohledu, že se někdo u nás pouští do tak velkých kampaní a snaží se o osvětu v rámci affiliate.

Odpověď na otázku „Dalo se vydělat na Email Academy Premium“ zní jednoznačně: Ano a né málo.

iPad

Shrnutí

Pokud se zajímáte o online marketing, budování příjmu na internetu nebo monetizací projektů, tak je právě affiliate jedna z Vašich nejlepších možných cest. Proto všem doporučuji dojít na Affiliate konferenci a získat tak nový rozhled nad tímto způsobem marketingu.

Všem, kteří mi zašlou affiliate weby k posouzení, předem moc děkuji. Ještě před napsáním tohoto článku mě pár lidí oslovilo s možností hodnocení jejich affiliate webů, za což jsem moc rád. S kým z Vás se tam uvidím?

 

Kvasnička Jan

Autor článku se zabývá testováním použitelnosti, zvyšováním konverzních poměrů, návrhem webových aplikací, mentoringem projektů nebo služeb, monetizací a marketingem.

Podobné články

4 komentáře v článku “Pozvánka na 3. ročník Affiliate konference a odpověď na jednu zajímavou otázku” Komentáře jsou DOFOLLOW

  1. Pingback: Moje přednáška na Affiliate konferenci: „Zvyšování konverzního poměru v praxi“ | Kvasnička Jan - Blog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge