Časem si většina uživatelů internetu vypracuje bannerovou slepotu, což je označení pro tendenci uživatelů internetových stránek ignorovat reklamní plochy. Jednoduše řečeno si zvykneme na typické tvary, umístění, animace, obsah a další prvky, že už je tolik nevnímáme. V rámci Affiliate školení a obecně v oboru affiliate často padá dotaz: „Jak tedy vytvořit banner tak, aby návštěvníky webových stránek oslovil i přes zažitou bannerovou slepotu? Jak je zaujmout?“
Rozhodl jsem se kouknout na bannery služeb a eshopů, které využívají affiliate, abych měl relevantnější informace právě pro Affiliate školení. Chtěl bych Vás poprosit o jejich zhodnocení, zda Vás zaujaly nebo nikoli. Hodnotí se jako ve škole známkami 1 až 5 a ke každé sérii bannerů se můžete také zvlášť vyjádřit, ale nemusíte. Vytvořil jsem na toto téma sérii dotazníků, které jsou všechny v tomto článku. Předem se chci omluvit za zpracování, jelikož jsem nenašel vhodnější, a to jsem hledal jak mezi pluginy WP, tak mezi dalšími službami na tvorbu formulářů. Snad i přes tento fakt dotazník vyplníte. Jednotlivé služby jsou seřazeny abecedně a bannery jsou přímo z aktuálních kampaní. Snažil jsem se vybrat ty nejzajímavější bannery, které jsou k dispozici, a nejčastěji zpracovávané standardní velikosti. U některých služeb jich je uvedeno více, jelikož mají starší a novější verze bannerů. Své názory na jednotlivé bannery napíši až v samotném zhodnocení, abych nikoho svým názorem neovlivnil. Děkuji moc všem za čas strávený nad tímto dotazníkem a už teď se těším na vyhodnocení, které bude formou článku a také infografiky.
AffilBox
Aplikace pro správu partnerského programu.
- 1) Banner 468×60 (statický banner)
- 2) Banner 125×125 (statický banner)
- 3) Banner 468×80 (dynamický banner)
- 4) Banner 250×250 (dynamický banner)
Affiliate školení
Školení zaměřeno na affiliate.
Andropharmia
Produkty na podporu hubnutí a erekce.
- 1) Banner 468×60 (dynamický banner)
- 2) Banner 250×250 (statický banner)
- 3) Banner 468×60 (statický banner)
- 4) Banner 250×250 (dynamický banner)
DoDoHop
Prodejce značkového oblečení.
- 1) Banner 468×60 (dynamický banner)
- 2) Banner 250×250 (dynamický banner)
- 3) Banner 468×60 (statický banner)
- 4) Banner 250×250 (statický banner)
Linkmonitor
Služba pro trh internetové reklamy.
Miliónové impérium
Vzdělávací kurz tvorby infoproduktů.
SEO Škola
Vzdělávací kurz zaměřen na SEO.
Smart Emailing
Aplikace pro práci s emaily, tvorba newsletterů a email kampaní.
TopDesigner
Služba pro získávání grafických návrhů (loga, webové stránky atd.) pomocí soutěže.
- 1) Banner 468×60 (dynamický banner)
- 2) Banner 250×250 (dynamický banner)
Trikator
Eshop prodávající módní a meme trika.
- 1) Banner 600×60 (dynamický banner)
- 2) Banner 300×300 (dynamický banner)
- 3) Banner 468×60 (dynamický banner)
- 4) Banner 300×300 (dynamický banner)
Follow @mariankabele
Jo aha, ten poslední chlívek, to už není banner v rámci ankety – to je Honzova fotka :-) Jsem se tak rozjel, že bych hodnotil dál, fotka tedy za 2 (smutné sáčko).
Follow @Jan_Kvasnicka
Tak toto mě pobavilo :D +1 :)
Kvasnička Jan recently posted..Vyhodnocení dotazníku: Jak vytvořit banner, aby oslovil návštěvníky i přes bannerovou slepotu?
Banner hlavně musí mít přínosný tématický obsah, jinak ať je jakýkoliv, je jen více či méně obtěžující.