Jsem moc rád, že jsem mohl přednášet na již 4. ročníku Affiliate konference a tímto děkuji zástupcům VIV NETworks, kteří mi to umožnili. Téma mé přednášky bylo Zvyšování konverzního poměru v praxi II., tedy plynulé navázání na minulou přednášku, kterou jsem měl na 3. ročníku Affiliate konference. Také tentokrát jsem poprosil lidi okolo affiliate, aby mi zasílali jejich weby k hodnocení a společně s tím také otázky okolo zvyšování konverzního poměru. Napsalo mi opravdu hodně lidí a nejzajímavější otázky a problémy na webech jsem zařadil do přednášky. Některé informace již byli zmíněny v přednášce 31+1 praktických příkladů jak zvýšit obchodní výkonnost nejen u eshopu, což značí o faktu, že je stále potřeba edukace v tomto oboru, a proto jsou některé příklady uvedeny opakovaně.
Jsem moc rád, že celá přednáška byla natáčena a snad Vám budu moct brzy nasdílet video. Více o průběhu konference se můžete dozvědět na Twitteru pod hashtagem #affiliatekonference.
Nejzajímavější zdroje pro přednášku
- Ukázka call-to-action studií
- Ukázka příkladu práce s textem v tlačítku
- Zvyšování počtu testovacích jízd
- Příklad hotelu a přidání tlačítka pro bookování
- Pozor na umístění popisu
- Jak pomohlo odstranění navigace
- Hellobar fixní pruh na stránce
- Výběr obrázku a jeho vliv na konverzní poměr
- Nepoužívejte fotografie z fotobanky
- Vliv Eye trackingu
- Případová studie proklikovosti slideru
- Proč slidery nefungují
- Jak správně používat slider
- Závislost počtu polí na konverzním poměru
- Přidejte informace pro emailing
- Další příklady práce s emailingem
- Přidání pole zkvalitnilo výstup z formuláře a neovlivnilo konverzní poměr
- Pomalé načítání stránek stojí eshopy £1.73bn každý rok
Pingback: Vojtěch Brázda » Poznámky ze 4. affiliate konference
Pingback: 4. affiliate konference | Timesoft
Pingback: Jaká byla 4. affiliate konference? | Affilblog.cz - Affiliate marketing
Skvělé. Výborný článek.
Pěkný článek :-)
Kdy se můžeme těšit na další praktické příklady?
Follow @Jan_Kvasnicka
Již brzy budu vydávat sérii praktických článků, tak snad budou stejně přínosné, jako tento :)
Kvasnička Jan recently posted..Jak by měl být zpracován košík na eshopu? Ukážeme si prakticky
Přínosné jsou všechny ;-)
Asi nejvíc co jsem četl je určitě prezentace výhod, maximalizace dokončených nákupů atd.
Už se těším/e na další…
Pingback: Fotoreport z 5. Affiliate konference - thumbs up! - Tomáš Poner